poniedziałek, 5 maja 2014

Dlaczego "Pila Blog"?

Hejhej! Jak widzicie postanowiłam zmienić nazwę bloga na "Pila Blog". Dlaczego? Ponieważ wydaje mi się, że poprzednia nazwa "RASPBERRY BLOG" była bez sensu. Wiele osób ma bardzo podobne blogi o bardzo podobnej nazwie. Dlaczego akurat "Pila"? Ponieważ w Szkole Podstawowej mój wychowawca na w-f, ponieważ skracał moje nazwisko i tak to wyszło. :D Przez dłuższy czas zastanawiałam się czy może nie dać takiej nazwy, bo brzmi ona dosyć dziwnie. Dzisiaj popatrzyłam na google, że nie ma żadnych blogów o takiej nazwie, nikt takiego słowa nie używa, więc czemu nie? Wydaje mi się, że wystarczająco to wyjaśniłam :D A Wam jak podoba się nowa nazwa? :) BYExx

5 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, a co do nazwy to chyba lepsza ale w wybieraniu adresów, nazw nie jestem dobra ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nazwa. Lepsza od poprzedniej. Bardziej wiąże się z tobą :) Super fota :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, ta jest dużo lepsza i łatwiejsza do zapamiętania. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń