czwartek, 1 maja 2014

Witaj Maj!


Witajcie! Dzisiaj wspaniały dzień. Przecież wraz z majem coraz bliżej wakacje. :)
Nie mogę się doczekać ponieważ w maju zakwitają konwalie, piwonie, maki , niezapominajki i inne śliczne rośliny. ♥ W ogródkach domów kwitną tulipany i narcyzy. ♥ Z drzew parkowych zaczynają kwitnąć klony i kasztanowce. ♥ W maju łąki zmieniają swoje kolory. ♥ Żółci się rzepak i wschodzą buraki.♥ W zbożach zaczyna kwitnąć rumianek. ♥ Na polankach leśnych kwitnie na biało krzew maliny. ♥
Jak widzicie nie mogę się doczekać kiedy zaczną rosnąć maliny, bo jak widzicie po mojej nazwie uwielbiam je. ♥ W sumie to tyle mam do powiedzenia o tym wspaniałym miesiącu. :) Mam nadzieję, że post się podobał. :3 byebyebyebyebyexxx



 A WY ZA CO LUBICIE MAJ? :)

4 komentarze:

  1. Dla mnie maj jest takim orzeźwieniem. Wtedy naprawdę czuję się wspaniale. Wszystko kwitnie, po prostu wspaniały widok. :) Super blog, będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj to chyba najbardziej znienawidzony miesiąc dla maturzystów ;p
    http://co-zycie-pokaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :D Moja siostra właśnie niedługo pisze maturę XD

      Usuń