sobota, 24 stycznia 2015

SOBOTNI TAG #2

Witam Was z drugim już tagu na moim blogu. Nie będę się bardzo rozpisywać, a więc ZACZYNAMY! :)

ULUBIENIEC TYGODNIA
 Ulubieńcem tygodnia są.. FERIE! Postanowiłam wziąć ferie na ulubieńca tygodnia, ponieważ od dzisiaj zaczęłam wolne dwa tygodnie od szkoły! :) Z okazji Tego niedługo powinien pojawić się mój pierwszy post pt. "ZNISZCZ TEN DZIENNIK". Wiem, że wielu blogerów dodaje posty o tej fantastycznej książce, więc dlaczego też nie spróbować? Jakoś w środku tygodnia powinien się ten post pojawić. Więcej nie będę zdradzać. Wracając do ulubieńca tygodnia w pierwszym tygodniu postanawiam pojechać do ciocia, ponieważ tam już czeka na mnie książka, a w drugim siostra cioteczna przyjeżdża do mnie. Napiszcie w komentarzu jak wy spędziliście lub spędzacie ferie, a ja teraz przejdę do następnej kategorii. :) 

KSIĄŻKA TYGODNIA

Książka tygodnia pt."GWIAZD NASZYCH WINA". Wiem, wiem.. każdy to oglądał każdy czytał, ale postanowiłam to dodać, ponieważ sama jestem w trakcie czytania. Oglądałam również film, który okropnie mnie wzruszył. Sama nie wiem co jest lepsze" KSIĄŻKA CZY FILM? Sądzę, że wyreżyserowanie jest równie tak samo dobre jak książka. Co tu opowiadać, skoro każdy widział? Ci, którzy nie oglądali lub nie czytali niech to zrobią jak najszybciej!

SUCHAR TYGODNIA

Dlaczego cement nie ma pracy?
Bo go wylali..

tak wiem.. nieśmieszne 

FILM TYGODNIA
Film pt."WIECZNIE ŻYWY". Osobiście nie oglądałam, ale zapowiada się ciekawie.Nastoletni R jest ofiarą tajemniczej epidemii zamieniającej ludzi w zombie. Gdy spotyka Julię i ratuje ją przed żywymi trupami, zaczyna żywić do niej uczucie. Dziękuję Agata za podsunięcie pomysłu. POLECAM OBEJRZEĆ! :)

PIOSENKA TYGODNIA

"LOVE ME HARDER" w wykonaniu Ariany Grane i The Weekend. Co dużo mówić.. Piosenka mówi o miłości i jest naprawdę piękna. Zapraszam do posłuchania. :)


PYTANIA


Rodzina, przyjaciele :)

Raczej utrapieniem. 

Chciałabym w przyszłości wybudować schronisko dla zwierząt. :3

Raczej przez dłuższy czas się zastanawiam co chcę zjeść :D
Psy. ♥


Dziękuję wszystkim za zaglądanie na mojego bloga. Too do zobaczenia niedługo w nowym poście "ZNISZCZ TEN DZIENNIK". :D bajoox







4 komentarze:

  1. Ciekawy post :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego
    http://roxanneagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gwiazd naszych wina", super ksiazka. Czekam na post o "Zniszcz ten dziennik" :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepsze jest o sucharze :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ten film!
    my-different-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń