sobota, 31 stycznia 2015

SOBOTNI TAG #3

Witam w trzecim sobotnim tagu na moim blogu! CZAS ZACZĄĆ!

ULUBIENIEC TYGODNIA

Ulubieńcem tygodnia jest książka pt.: "ZNISZCZ TEN DZIENNIK". W tym tygodniu dostałam ją od mojej ukochanej siostry ciotecznej. Przez ten cały tydzień byłam bardzo zajęta tworzeniem różnych bardzo ciekawych rzeczy w tej książce. Polecam serdecznie tą książkę. Więc lecimy dalej. :)






KSIĄŻKA TYGODNIA


Książka tygodnia pt.:"OPOWIEŚCI Z NARNII-LEW, CZAROWNICA I STARA SZAFA". Osobiście sama postanawiam wkrótce ją przeczytać. Wiadomo, że każdy oglądał film, ale czy każdy ją czytał? Wątpię. No więc polecam ją przeczytać, ponieważ większość wie jak bardzo interesująca jest opowieść. 



SUCHAR TYGODNIA

Biegnie 2 złodziei, jeden poszedł w lewo, drugi w prawo, a Chuck Norris za nimi.



FILMIK TYGODNIA

Pewnie zastanawiacie się czemu "FILMIK". Otóż postanowiłam zmienić sens tego, ponieważ nie chcę, żebyście sądzili, że zgapiam od innych bloggerów itd. A więc wracając do filmika tygodnia jest to bardzo niezrozumiły filmik. Co tu więcej gadać... Sami zobaczcie. 




PIOSENKA TYGODNIA

Piosenka tygodnia, która siedziała mi przez dłuższy czas w głowie to piosenka pt.:"BOOM CLAP". Wszyscy słyszeli, więc nie będę się rozpisywać. Zapraszam. :)


YOUTUBER TYGODNIA

Każdy o nim słyszał... Każdy go widział.... Nastolatek, ktory nagrywa filmiki z gier, vlogi. Ostatnio zebrał 112 tysięcy na dzieci w szpitalu. JUŻ WIECIE? Oczywiście. Chodzi o Remigiusza Wierzgonia (ReZigiusza). Naprawdę optymistycznie nastawiony YouTuber, którego podziwiam.







Zamiast Pytań Tygodnia postanowiłam to zmienić na YouTubera Tygodnia ponieważ nie mam tyle czasu na wycinanie tych pytań itd. Szybciej mi się pisze i ciekawiej. To na tyle, więc do nastepnego. :) :* x



2 komentarze:

  1. Świetny post! Osobiście posiadam zniszcz ten dziennik jest świetny ! Uwielbiam go niszczyć :D A książkę Opowieści z Narnii czytałam w piątej klasie ponieważ była moją lekturą i bardzo mi się spodobała :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/01/ulubiency-stycznia-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. www.xalibaba.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń